2017-03-10

ULUBIEŃCY OSTATNICH MIESIĘCY

Hej, dzisiaj przychodzę do Was z ulubieńcami ostatnich miesięcy. Jest parę rzeczy, które przypadły mi do gustu i z chęcią się nimi z Wami podzielę. Także nie przedłużając, zapraszam do dalszego czytania!



TELL ME IT'S REAL,
czyli płyta SEAFRET

Pierwszym i chyba moim największym ulubieńcem jest płyta Seafret, w której jestem po uszy zakochana! Otrzymałam ją na urodziny i myślę, że był to naprawdę trafiony prezent. Uwielbiam tego typu muzykę. Wszystkie piosenki na płycie uważam za kawał dobrej roboty i słucham ich nałogowo!




W. SHAKESPEARE
Romeo i Julia
Niedawno miałam okazję przeczytać jedną ze sztuk Shakespeare'a. Mowa tutaj o ,, Romeo i Julii'', myślę że wszystkim znanej lekturze szkolnej. Może ulubieniec ten jest dość nietypowy, ale utwór naprawdę mi się spodobał. Do tego okładka, która moim zdaniem prezentuje się bardzo ładnie, sprawiła, że czytało mi się jeszcze przyjemniej. 



O'HERBAL

Jeśli chodzi o kosmetyki, polubiłam te z firmy o'herbal. Ostatnio używałam szapmonu i odżywki i jestem z nich zadowolona. Na moich włosach sprawdziły się bardzo fajnie i sądzę, że jeszcze nie raz mi posłużą. 




 VEGAN PANCAKES

Słynne amerykańskie naleśniki w wersji wegańskiej, to coś, co na moim talerzu gościło bardzo często. Chociaż w kuchni za dobra nie jestem, to lubię się czasami pobawić i przyrządzić jakiś smaczny posiłek. Mimo że nie zawsze wychodzą idealnie, to jako śniadanie potrafią nisamowicie umilić poranek i zagwarantować świetne rozpoczęcie dnia!





Na koniec wstawiam jeszcze kilka piosenek, które znalazły się na mojej playliście ostatnimi czasy.

 






Marlena xx




6 komentarzy:

  1. oj naleśniki jak ja je kocham, a twoje wyglądają tak apetycznie <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ulubieńcy !
    Narobiłaś mi ochoty na pancake ! :P
    Pozdrawiam
    www.chiyoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię "Romea i Julię", ale ostatnio czytałam "Makbeta", który spodobał mi się jeszcze bardziej :) Może był dla mnie trochę bardziej realny i głębszy. No i krew się lała równie gęsto.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za takimi książkami , aczkolwiek tak jak koleżanka wyżej też czytałam ,,Makbeta'' co prawda na początku nie rozumiałam treści , jednak po omówieniu tego w szkole jest to bardzo dobra lektura , która daje dużo do myślenia. Natomiast ja jestem ciekawa tych placuszków , super wyglądają! Pozdrawiam :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiałam Romeo i Julia jak byłam młodsza <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ja pokochalam 2 rzeczy:
    piosenke Willing&Able Disclousure
    i herbate truskawkowa! <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

○ Bardzo dziękuję za każdy miły komentarz i obserwację, to naprawdę motywuje!
○ Nie bawię się w obserwację za obserwację!
○ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.