DO WIDZENIA ZIMO!

by - 9:54 AM


Codziennie rano wstaję, obserwując wschód słońca. Na autobus do szkoły nie czekam już w grubym szalu ani denerwującej mnie czapce. Promienie słońca muskają moją twarz, a ja, mimo że kalendarzowa zima jeszcze nie dobiegła końca, czuję, że można jej powiedzieć do widzenia! 
Bardzo się cieszę, że na zewnątrz jest coraz cieplej. Byłam już zmęczona minusowymi temperaturami, ciężkimi kurtkami oraz jedzeniem śniadania w panującej za oknem ciemności. Dlatego też dzisiaj wstawiam ostatnie zdjęcia w śnieżnym, bieszczadzkim klimacie, mając nadzieję, że z zimą możemy pożegnać się na dobre!








Marlena xx

You May Also Like

2 komentarze

  1. Super zdjęcia :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hahah a ja bym została przy zimie cały rok <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń

○ Bardzo dziękuję za każdy miły komentarz i obserwację, to naprawdę motywuje!
○ Nie bawię się w obserwację za obserwację!
○ Weryfikacja obrazkowa wyłączona.